zondag 2 januari 2011

Het jaar 2010

In dit jaar heb ik niet stil gezeten.
Ik had mij voorgenomen om een jaarboek te maken met al mijn werkstukken van het jaar 2010. Het moest een fotoboek worden van de HEMA. Doordat ik deze service vaker heb gebruikt voor vakantiesfotoboeken was het logischerwijs dat ik voor deze koos.
FOUT!!!
De Hema update zijn software om de paar maanden. Niets mis mee.
Alleen als je het hele jaar bezig bent met een fotoalbum te maken en je pc het begeeft. Alles wel steeds op een extrene schijf opgeslagen.(Dat is mijn geluk geweest.) Tussen de periode van het stuk gaan van mijn pc en dat er een nieuwe is aangeschaft, hebben zij hun software ge-update. Om een lang verhaal kort te maken, ik ben de fotoalbum kwijt. Inclusief alle voorgaande albums die ik al ooit eens gemaakt heb.
Maar we hebben de foto's nog.
Dit is maar tot aan oktober 2010, daarna heb ik nog 2 jurken gemaakt, een rose pink-ribbon bh, 2 vesten, mutsen, en een flink aantal mislukte projecten.



2 opmerkingen:

  1. wat heb je toch een prachtige dingen gemaakt en wat balen van het fotoboek, maar gelukkig 'heb je de foto's nog'. beste wensen ook voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat erg van dat fotoboek, maar goed dat je ze nog hebt, ik vergeet wel eens om ze op de externe schijf te zetten, zou ik vaker moeten doen.

    Maar je hebt toch ook een hele mooie collectie creatieve maaksels , als je zo eens kijkt... 1 per maand... is toch knap, want een maand is zo om...

    BeantwoordenVerwijderen