zondag 20 februari 2011

WERKPLEK

Dit is mijn werkkamer. Eigenlijk is het de kleinste slaapkamer van het huis.
Om naar binnen te gaan moet ik eerst onder 2 wasrekken door lopen.
Het leukste aan mijn werkplek vind ik dat het ook van mij alleen is. Als ik geen zin het
om te naaien, dan ga ik achter de computer zitten.
Ik zou graag een grote kast in mijn kamer willen hebben, maar dan moet er heel wat veranderd
worden en daar heb ik even geen zin in.
Mijn materialen berg ik op in al die kleurige dozen en ladenkastjes. Werkt niet echt praktisch, vandaar ook de
wens voor een kast. In mijn slaapkamer staat nog een kast met gewone lappen en spullen maar die
kan onmogelijk in mijn werkkamer staan.
Mijn werkplek ruim ik iedere keer op als ik klaar ben met een project.
In een niet opgeruimde werkplek is niet lekker werken en het lijkt wel of er een bom is ontploft aan
stofjes en draadjes.



2 opmerkingen:

  1. Je hebt een erg leuk werkplekjes, en dat geeft toch niets dat je onder de waslijn door moet lopen ;)
    Klein maar functioneel zullen we maar zeggen,
    Hoe meer ruimte hoe meer 'rommel'

    BeantwoordenVerwijderen