donderdag 4 augustus 2011

VERVEN

Ik moet toegeven dat textielverven een rustgevende bezigheid is.
Vroeger thuis heb ik wat afgeverfd. Hoofdzakelijk zwart, want andere kleuren waren not-done.
Vanmiddag heb ik lingerie-atributen in Madonna Blue geverfd. Alles was eerst wit. Niet alles is even mooi geworden, maar dat is juist zo verrassend.
Van links naar recht's:
-de lycra is gevlekt geworden.
-het kruisjeskatoen heeft opgekruld in de pan gelegen.
-de padding is mooi geworden
-daaroverheen 4 kantjes.
-de tule is lichtblauw geworden.
-over de tule, omvouwelastiek, 2 picot, 1 schouderband en breed-elastiek.

Beugelband ben ik vergeten te fotograveren, maar die is goed blauw geworden.






4 opmerkingen:

  1. dat onvoorspelbare vind ik juist hiervan zo leuk...en alles past toch goed bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze heb ik hier ook liggen het ziet er goed uit je kan alles bij elkaar combineren. veel plezier met het maken van je setje.
    groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een prachtige kleur blauw! En inderdaad, ondanks dat het misschien niet overal evengoed ´gepakt´ heeft, het past allemaal mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur is dit geworden, ik vind verven ook leuk, en de 'troep' valt best mee toch?
    Allen nu moet er nog wel wat van gemaakt worden hé, en dat kost wat meer tijd, ben benieuwd naar je creatie...

    BeantwoordenVerwijderen